Polityka prywatności

Drodzy Użytkownicy,

Niniejszy dokument Polityki Prywatności obowiązujący na naszej stronie został stworzony z myślą o ochronie Waszej prywatności i zapewnieniu jasnych zasad dotyczących przetwarzania Waszych danych osobowych. Opisujemy w nim w jaki sposób gromadzimy, używamy, przechowujemy i chronimy dane osobowe, które otrzymujemy od Was podczas korzystania z naszej strony internetowej, platformy szkoleniowej, sklepu internetowego lub innych usług, które oferujemy.

Polityka Prywatności została opracowana również w celu ułatwienia spełnienia kluczowego obowiązku, który spoczywa na nas jako Administratorze danych – realizacji obowiązku informacyjnego, a także w celu zapewnienia pełnego przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w tym rozporządzenia RODO. Jesteśmy świadomi, że zrozumienie i przestrzeganie tych przepisów nie tylko jest ważne z punktu widzenia zgodności z prawem, ale także stanowi fundament budowania zaufania naszych klientów.

W naszej Polityce Prywatności znajdziecie jasne wytyczne dotyczące tego, jakie dane osobowe zbieramy, w jaki sposób są one wykorzystywane i zabezpieczane oraz jakie są Wasze prawa związane z przetwarzaniem tych danych. Dokładamy wszelkich starań, abyście byli dobrze poinformowani na temat sposobu, w jaki chronimy Waszą prywatność i jakie macie możliwości kontrolowania swoich danych osobowych.

Zrozumienie i przestrzeganie naszej Polityki Prywatności jest ważne zarówno dla Was, jak i dla nas. Dlatego zachęcamy do zapoznania się z jej treścią i kontaktu z nami w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych z ochroną Waszych danych osobowych.

Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzacie nasze usługi, oraz za zrozumienie znaczenia ochrony danych osobowych.

  1. Definicje

Administrator – Administrator Danych Osobowych, podmiot decydujący o celach i środkach przetwarzania danych osobowych. Administratorem Danych Osobowych jest :

Dane osobowe – wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować.

Polityka – polityka prywatności strony internetowej:

RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

EOG – Europejski Obszar Gospodarczy, strefa wolnego handlu i wspólny rynek, obejmujące państwa Unii Europejskiej i Europejskiego Stowarzyszenia Wolnego Handlu (EFTA), z wyjątkiem Szwajcarii. Jest to obszar na którym odbywa się swobodny przepływ danych osobowych.

Odbiorca Danych – osoba fizyczna lub prawna, jednostka organizacyjna nie posiadającą osobowości prawnej, organ publiczny, jednostka lub inny podmiot, któremu ujawnia się dane osobowe, niezależnie od tego, czy jest „stroną trzecią”.

Pliki Cookies – niewielkie informacje tekstowe, które są przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika (na komputerze, tablecie, telefonie) i pozwalają na zapamiętanie jego preferencji przy następnej wizycie na stronie.

Prezes Urzędu – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, organ nadzorczy w rozumieniu RODO, który sprawuje nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych w Polsce.

Profilowanie – dowolna forma zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, która polega na wykorzystaniu danych osobowych pozwalających ocenić czynniki osobowe osoby fizycznej, w szczególności analizę lub prognozowanie aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się osoby, której dane dotyczą – pod warunkiem, że takie działanie wywołuje skutki prawne względem tej osoby lub w podobny sposób znacząco na nią wpływa.

Protokół SSL – protokół sieciowy używany do bezpiecznych połączeń internetowych, przyjęty jako standard szyfrowania na stronach WWW. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet.

Przetwarzanie – operacja lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taka jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie.

2. Kontakt w sprawie przetwarzania danych osobowych

Administrator wyznaczył Specjalistę ochrony danych, z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: office@roim.pl lub wysyłając list na adres administratora.

3. Przetwarzanie danych osobowych w związku z korzystaniem z serwisu

Chcielibyśmy poinformować Was o przetwarzaniu Waszych danych osobowych w związku z korzystaniem z naszego serwisu. Naszym celem jest zapewnienie pełnej przejrzystości i ochrony Waszej prywatności, dlatego opracowaliśmy tę krótką informację, która wyjaśni, w jaki sposób przetwarzamy Wasze dane.

Newsletter: Jeśli zdecydujecie się na subskrypcję naszego newslettera, będziemy przetwarzać Wasze dane, takie jak adres e-mail w celu wysyłania Wam aktualności, informacji o produktach lub promocjach. Przetwarzanie danych w tym celu odbywa się na podstawie Waszej dobrowolnej zgody, którą możecie wycofać w dowolnym momencie poprzez odnośnik dostępny w każdej otrzymanej wiadomości.

Formularz kontaktowy: Gdy skorzystacie z formularza kontaktowego na naszej stronie, będziemy przetwarzać podane przez Was dane kontaktowe takie jak imię, nazwisko, adres e-mail w celu udzielenia odpowiedzi na Wasze zapytanie lub prośbę.

Rejestracja konta: Jeśli zdecydujecie się na rejestrację konta w naszym serwisie, będziemy przetwarzać dane osobowe takie jak imię, nazwisko, adres e-mail w celu umożliwienia Wam korzystania z funkcji dostępnych dla zarejestrowanych użytkowników. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne do wykonania umowy między nami.

Dokonywanie zakupów: Podczas dokonywania zakupów na naszej stronie, będziemy przetwarzać dane dotyczące zamówienia, takie jak imię i nazwisko adresata, adres dostawy, wybrane produkty, kwota transakcji oraz dane płatnicze. Te informacje są niezbędne do realizacji Waszego zamówienia.

Dostawa: W celu dostarczenia zamówionych produktów, będziemy udostępniać niektóre z Waszych danych osobowych firmom kurierskim lub operatorom logistycznym, które będą odpowiedzialne za dostawę. Ograniczymy przekazywanie tylko niezbędnych danych do celów realizacji dostawy.

Adres IP: Podczas odwiedzania naszej strony internetowej, automatycznie zbieramy adres IP Twojego urządzenia. Adres IP jest unikalnym identyfikatorem przypisanym Twojemu urządzeniu w momencie korzystania z internetu, który przetwarzamy za pomocą plików cookies w celu zarządzania serwisem, analizowania trendów, śledzenia aktywności użytkowników na stronie. Te informacje pomagają nam lepiej zrozumieć, jak użytkownicy korzystają z naszego serwisu i dostosować go do Waszych potrzeb. Więcej informacji dotyczących plików cookies w pkt. 10.

Wtyczki do portali społecznościowych: Na naszej stronie dostępne są wtyczki do portali społecznościowych, takie jak Facebook, Instagram. Korzystanie z tych wtyczek jest dobrowolne. Jeśli zdecydujecie się na użycie tych wtyczek, Wasze dane osobowe mogą być przetwarzane przez te portale społecznościowe zgodnie z ich własnymi politykami prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z tymi politykami, aby dowiedzieć się, w jaki sposób przetwarzane są Wasze dane przez te platformy.

4. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych

Dane osobowe przetwarzamy w celu:

  • zawarcia oraz realizacji umowy sprzedaży w związku z Waszymi zakupami w naszym sklepie internetowym, platformie szkoleniowej oraz w związku z umową świadczenia usług prowadzenia konta klienta w naszym serwisie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  • dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obrony przed tymi roszczeniami w ramach prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • realizacji ciążących na nas obowiązków prawnych, takich jak np.: prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej (art. 6 ust 1 lit. c RODO);
  • prowadzenia działań marketingowych w postaci newslettera (art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zw. z art. 10 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną);
  • udzielenia odpowiedzi na zapytanie przesłane za pomocą formularza kontaktowego w ramach prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. lit. f RODO);
  • ustawienia konfiguracji preferencji użytkownika i ułatwienia korzystania z serwisu za pomocą plików cookies (art. 173 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne) oraz w ramach prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. lit. f RODO );
  • prowadzenia fanpage na portalach społecznościowych, na warunkach oraz na zasadach określonych przez administratorów tych serwisów i zgodnie z obowiązującymi w tych serwisach regulaminami oraz informowania za ich pomocą o naszej aktywności i działalności, promowaniu różnych wydarzeń, które organizujemy, promocji, budowaniu i utrzymaniu społeczności z nami związanej oraz w celu komunikacji za pośrednictwem dostępnych funkcjonalności tych serwisów, takich jak odpowiedzi na reakcje, komentarze oraz prywatne wiadomości (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5. Odbiorcy Danych

Odbiorcami Waszych danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa. Ponadto dane mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie zawartych umów powierzenia, w tym na przykład: dostawcy oprogramowania służącego do obsługi sklepu internetowego, platformy szkoleniowej i płatności internetowych. W celu realizacji Waszego zamówienia, dane mogą być także udostępniane kurierom i operatorom pocztowym.

6. Okres przechowywania danych

W zależności od celów, dla których gromadzimy i przetwarzamy Wasze dane osobowe, okres przechowywania może się różnić. Dążymy do zachowania Waszych danych tylko przez niezbędny czas, który umożliwia nam osiągnięcie zamierzonych celów przetwarzania. Przechowujemy Wasze dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z określonymi wymaganiami dotyczącymi przechowywania i retencji danych. Staramy się jednak ograniczać ten okres do niezbędnego minimum.

Jeśli dane są niezbędne do wykonania umowy lub świadczenia usług, będziemy przechowywać je przez okres konieczny do realizacji tych celów. Po zakończeniu umowy lub zakończeniu korzystania z naszych usług, dane mogą być przechowywane przez dodatkowy okres w celu:

  • dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
  • wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
  • zapobiegania nadużyciom i oszustwom,
  • statystycznych i archiwizacyjnych,
  • maksymalnie przez okres 3 lat od zakończenia roku, w którym umowa została wykonana lub rozwiązana.

W przypadku danych przetwarzanych na podstawie dobrowolnie wyrażonej zgody, dane będą przechowywane do czasu ustania celu, w którym zostały zebrane lub do czasu wycofania zgody, w zależności które z nich nastąpi jako pierwsze.

W przypadku, gdy skorzystacie z prawa do usunięcia lub sprostowania swoich danych osobowych, postaramy się zrealizować to żądanie tak szybko, jak to możliwe, chyba że istnieją inne uzasadnione podstawy prawne lub prawnie uzasadnione interesy, które wymagają dalszego przechowywania tych danych.

Jeśli macie jakiekolwiek pytania dotyczące okresu przechowywania Waszych danych osobowych, zachęcamy do skontaktowania się z nami.

7. Realizacja praw osób, których dane dotyczą

Jakie przysługują Wam prawa i na czym one polegają?

Prawo dostępu do danych

Prawo to polega na możliwości sprawdzenia, czy dany administrator w rzeczywistości przetwarza Wasze dane osobowe oraz na możliwości uzyskania szczegółowych informacji na temat tego przetwarzania.

Informacje, które można uzyskać to np.:

  • W jakim celu dane są przetwarzane?
  • Jakie dokładnie dane posiada administrator?
  • W jaki sposób administrator wszedł w posiadanie Waszych danych?
  • Jaki jest czas przechowywania Waszych danych oraz kiedy zostaną trwale usunięte?

Prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych

Prawo to polega na wyrażeniu swojego sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych osobowych przez administratora. Przysługuje ono, gdy dane przetwarzane są:

  • w celu realizacji interesu publicznego
  • na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (np. na potrzeby marketingu bezpośredniego);

Po wniesieniu sprzeciwu wobec marketingu bezpośredniego firmie nie wolno dłużej wykorzystywać danych osobowych osoby, której dotyczą, i musi ona wykonać żądanie bez pobierania żadnej opłaty.

Są jednak sytuacje, w których firma może nadal przetwarzać dane pomimo wniesionego sprzeciwu:

  • w przypadku badań naukowych, historycznych bądź statystycznych przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym;
  • w przypadku uzasadnionego interesu lub wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym bądź w ramach sprawowania władzy publicznej firma wykaże, że jej interes jest ważniejszy niż żądanie osoby.

Prawo do sprostowania danych

Jeśli osoba, której dane dotyczą, uzna, że jej dane mogą być nieprawidłowe, niekompletne lub niedokładne, może poprosić firmę o sprostowanie swoich danych. Dane muszą zostać poprawione bez zbędnej zwłoki, a jeśli nie zostaną poprawione, należy podać uzasadnienie niewykonania danego żądania.

Prawo do ograniczenia przetwarzania

Prawo polega na tym, że administrator może przechowywać dane, jednak nie może wykonywać na nich żadnych innych czynności przetwarzania, np. nie może uwzględniać danych w statystykach, czy innych zestawieniach.

Kiedy można skorzystać z prawa do „ograniczenia” przetwarzania?

  • kiedy osoba kwestionuje prawidłowość danych – wtedy ograniczenie trwa na czas pozwalający zweryfikować poprawność tych danych;
  • kiedy osoba stwierdzi, że przetwarzanie jest niezgodne z prawem, ale nie żąda trwałego usunięcia swoich danych;
  • kiedy osoba wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych – ograniczenie obowiązuje na czas stwierdzenia czy sprzeciw jest uzasadniony;
  • kiedy dane osobowe nie są już potrzebne do celów, w jakich zostały zgromadzone, ale nie można ich usunąć z uwagi na obowiązujące przepisy.

Prawo do usunięcia danych, „bycia zapomnianym”

Prawo żądania trwałego usunięcia danych osobowych z bazy danych lub innych zasobów administratora przysługuje:

  • kiedy dane nie są już niezbędne do celów, w jakich zostały pozyskane;
  • jeżeli osoba wycofała swoją zgodę na przetwarzanie danych;
  • gdy zostały użyte niezgodnie z prawem.

Są jednak sytuacje, w których realizacja tego prawa nie będzie możliwa, np. jeśli administrator wykaże, że dalej istnieją podstawy prawne do przetwarzania tych danych. Może mieć to miejsce, np. jeśli klient nie wywiązał się całkowicie ze spłaty kwoty zobowiązania. Wówczas nie może on żądać usunięcia swoich danych osobowych.

Prawo do przenoszenia danych

Prawo to daje osobie, której dane dotyczą, możliwość przeniesienia swoich danych osobowych do innego administratora. Co to oznacza w praktyce? Osoba może zażądać, aby administrator danych, o ile jest to technicznie możliwe, przekazał innemu administratorowi te dane osobowe, które są przetwarzane w formie cyfrowej i podstawą ich przetwarzania jest zgoda lub zawarta umowa.

Prawo do tego, aby nie podlegać decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu.

Z profilowaniem mamy do czynienia, gdy oceniane są czynniki osobowe w celu opracowania prognoz na temat danej osoby, nawet gdy nie skutkuje to podjęciem decyzji. Na przykład, gdy firma lub organizacja poddaje analizie cechy danej osoby (takie jak wiek, płeć, wzrost) lub zaklasyfikuje ją do określonej kategorii, oznacza to, że ta osoba została poddana profilowaniu.

Decyzja, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, oznacza decyzję, która została podjęta za pomocą środków technicznych bez udziału człowieka. Nie musi się ona wiązać z profilowaniem.

Rozporządzenie o ochronie danych stanowi, że każdy ma prawo do tego, by nie podlegać decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, jeśli decyzja wywołuje wobec tej osoby skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpływa.

Decyzja, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, może być dozwolona, gdy:

  • przepisy dopuszczają korzystanie z algorytmów i gwarantują jednocześnie odpowiednie zabezpieczenia;
  • jest to niezbędne (czyli jest to jedyny możliwy sposób na osiągnięcie wspólnego celu) do zawarcia lub wykonania umowy z osobą, której dane dotyczą;
  • gdy osoba, której dane dotyczą, udzieliła wyraźnej zgody.

Jak możecie skorzystać z przysługujących praw?

Aby skorzystać z przysługujących praw, należy zwrócić się do nas z wnioskiem o realizację praw osoby, której dane dotyczą. Przed udzieleniem odpowiedzi konieczne będzie zweryfikowanie przez nas tożsamości wnioskodawcy. W tym celu prawidłowy wniosek o realizację praw powinien zawierać następujące elementy:

  • Dane identyfikacyjne: Wniosek powinien zawierać Wasze pełne dane identyfikacyjne, takie jak imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail i numer telefonu kontaktowego. To umożliwi nam identyfikację Was jako osoby, której wniosek dotyczy.
  • Wskazanie prawa, którego realizację żądacie: Wniosek powinien jasno określać, jakie konkretne prawo związane z ochroną danych osobowych chcecie zrealizować.
  • Określenie zakresu żądania: Wniosek powinien precyzyjnie wskazywać, jakie konkretne działania chcecie, abyśmy podjęli w związku z realizacją żądanego prawa. Na przykład, jeśli chcecie skorzystać z prawa dostępu do danych osobowych, sprecyzujcie, jakie informacje dokładnie chcecie uzyskać i na jakim nośniku.
  • Podpis i data: Wniosek powinien być podpisany przez Was osobiście. Podpis potwierdza, że to właśnie Wy jesteście osobą składającą wniosek. Dodatkowo, podajcie datę złożenia wniosku, abyśmy mogli określić, kiedy został złożony.
  • Sposób przekazania odpowiedzi: Wniosek powinien zawierać informacje o tym, w jaki sposób chcecie otrzymać odpowiedź na Wasze żądanie. Może to być adres e-mail, adres korespondencyjny lub inny kontakt, który uważacie za odpowiedni.

Ważne jest, aby wniosek był jasny, precyzyjny i kompletny, abyśmy mogli skutecznie i sprawnie zrealizować Wasze żądanie. Jeśli masz wątpliwości co do treści wniosku lub procedur związanych z realizacją praw, zalecamy skonsultowanie się z administratorem lub specjalistą ds. ochrony danych osobowych.

Gdzie należy złożyć wniosek?

Wniosek należy złożyć osobiście w siedzibie naszej organizacji, listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Kontakt z Administratorem:

adres korespondencyjny: ROIM Sp. z o.o. ul. Towarowa 23, 43-100 Tychy

numer telefonu: +48 727 27 37 37

adres e-mail: office@roim.pl

Kontakt ze Specjalistą ochrony danych:

adres e-mail: office@roim.pl


W jakim terminie zostanie udzielona odpowiedź?

Odpowiedź na wniosek zostanie udzielona bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie jednego miesiąca od dnia dokonania zgłoszenia.

W uzasadnionych przypadkach tj. z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę zgłoszeń, możemy wydłużyć ten okres, maksymalnie o kolejne dwa miesiące. W takim przypadku, zachowując termin miesięczny do udzielenia odpowiedzi, poinformujemy Was o niemożności rozpoznania wniosku w terminie, przyczynie opóźnienia oraz planowanym terminie udzielenie odpowiedzi.

W przypadku odmowy realizacji wniosku, powiadomimy Was o powodach niepodjęcia działań oraz możliwości wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  • Przekazywanie Danych osobowych poza EOG

Jako administrator danych, nie przekazujemy Waszych informacji poza granice Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednakże, istnieje możliwość, że Wasze dane osobowe będą przekazywane do państw spoza tego obszaru, takich jak Stany Zjednoczone oraz do organizacji międzynarodowych, takich jak grupa Google. Może to wynikać z korzystania z usług platform społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, Twitter lub Youtube. W przypadku takiego przekazu, podmioty te zazwyczaj stosują standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską lub opierają się na decyzjach Komisji Europejskiej, które potwierdzają odpowiedni poziom ochrony danych w tych konkretnych krajach. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronach internetowych wspomnianych platform społecznościowych.

  • Profilowanie i automatyczne przetwarzanie danych

W niektórych przypadkach, przetwarzanie Waszych danych osobowych może odbywać się automatycznie, bez ingerencji człowieka. Oznacza to, że wykorzystujemy narzędzia i technologie, które analizują Wasze dane w sposób zautomatyzowany w celu realizacji określonych funkcji, takich jak personalizacja treści, udostępnianie rekomendacji czy analiza zachowań użytkowników.

Możemy stosować techniki profilowania, które polegają na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych w celu oceny, analizy lub przewidywania pewnych aspektów dotyczących Waszych preferencji, zachowań, zainteresowań czy potrzeb. Dzięki temu możemy dostarczać Wam bardziej spersonalizowane treści, oferty czy rekomendacje, które mogą być dla Was bardziej istotne.

  • Pliki cookies

Witryna www.roim.pl używa cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn. Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszych witryn, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z narzędzia Google Analitics, które rejestruje zachowanie użytkownika na stronie. Cookies identyfikuje użytkownika, co pozwala na dopasowanie treści witryny, z której korzysta, do jego potrzeb. Stosujemy pliki cookies, aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie wewnątrz firmy w celu optymalizacji działań.

Na naszej witrynie wykorzystujemy następujące pliki cookies:

„niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu;

pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu;

„wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu;

„funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;

„reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.

Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Instrukcja zarządzania plikami cookies jest dostępna na stronie:

  • Chrome
  • Safari
  • Firefox
  • Opera
  • Internet Explorer
  • Android
  • Safari (iOS)
  • Windows Phone
  • Blackberry
  • Bezpieczeństwo korzystania z witryny

Informujemy, że Administrator stosuje adekwatne środki techniczne oraz organizacyjne mające na celu zapewnienie maksymalnego poziomu ochrony osobom korzystającym z witryny i przekazującym swoje dane osobowe za pomocą strony internetowej.

W celu zagwarantowania najwyższego poziomu bezpieczeństwa korzystania ze strony, jest ona zabezpieczona protokołem SSL.

  • Postanowienia końcowe

ROIM Sp. z o.o. zastrzega prawo do możliwości zmiany Polityki w dowolnym momencie ze względu na zakres oferowanych usług oraz adaptację do nowelizowanego prawa. W każdym przypadku, o ile będzie to możliwe, postaramy się Was poinformować o aktualizacji Polityki przed jej wprowadzeniem.

Ostatnia aktualizacja Polityki prywatności 08.04.2025r.

Niniejsza polityka została opracowana przy współpracy z:

Polskim Centrum Audytu (PCA)

www.pca.pl

biuro@pca.pl

518 99 99 65

ROIM Sp. z o.o.
ul. Towarowa 23, 43-100 Tychy
NIP: 6463019039, REGON: 54102382900000
KRS: 0001158738

tel. +48 727 27 37 37